fbpx
Please select a page for the Contact Slideout in Theme Options > Header Options

გარანტიის პირობები

DJI გარანტიას იძლევა, რომ შემდეგი პირობების გათვალისწინებით შესაძლებელია დაბრუნება და საგარანტიო შეკეთების სერვისით სარგებლობა. დაგვიკავშირდით დამატებითი ინფორმაციისთვის.

თქვენ შეგიძლიათ დაბრუნების ან სერვისის მოთხოვნა:

✓ სამი კალენდარული დღის განმავლობაში თუ პროდუქტს არ აქვს ქარხნული წუნი, არ არის გააქტიურებული, არის იგივე მდგომარეობაში როგორც შეძენისას.

✓ სამი კალენდარული დღის განმავლობაში თუ პროდუქტს აღმოაჩნდა ქარხნული წუნი.

დაბრუნების ან ანაზღაურების სერვისი არ მოქმედებს თუ:

× პროდუქტის მიღებიდან სამ კალენდარულ დღეზე მეტი გავიდა.

× თუ პროდუქტი არის დაზიანებული, აკლია ორიგინალი აქსესუარები, დაზიანებულია რომელიმე აქსესუარი ან არ არის იგივე მდგომარეობაში როგორშიც გამოიგზავნა (არ არის ახალივით).

× არ არის მოწოდებული შესყიდვის, მიღების ან ინვოისის სამართლებრივი დოკუმენტი.

× პროდუქტის დაზიანება გამოწვეულია არასანქცირებული გამოყენებისას, მათ შორის, ტენიანობის ზემოქმედება, ნესტიანობა, უცხო სხეულის მოხვედრა (წყალი, ნავთობი, ქვიშა და ა.შ.) ან არასათანადო ინსტალაცია და მცდარი ოპერაცია.

× პროდუქტის ეტიკეტს, სერიული ნომრებს, წყალგაუმტარი ნიშანს და ა.შ. გაყალბების ან ცვლილების ნიშნები ეტყობა.

× ზიანი გამოიწვია უკონტროლო გარე ფაქტორებმა: ცეცხლი, წყალდიდობა, ძლიერი ქარი ან სინათლის დარტყმა.

შეკეთების გარანტია

DJI-ს სხვადასხვა ნაწილებზე განსხვავებული გარანტიის პერიოდი აქვს, მათი ნახვა მოცემულ ბმულზე შეგიძლიათ.  http://www.dji.com/service.

თქვენ შეგიძლიათ მოითხოვოთ შეკეთების სერვისი:

✓ პროდუქტი არ უნდა დაექვემდებაროს არამიზნობრივ ან არასანქცირებულ გამოყენებას, საგარანტიო პერიოდში.

✓ პროდუქტის ეტიკეტი, სერიული  ნომრები და ა.შ არ არის შეცვლილი ან გაყალბებული.

✓ არ მომხდარა პროდუქტის დაშლა ან გადაპროგრამირება.

✓ თქვენ გაქვთ შეძენის უტყუარი საბუთი.

შეკეთების სერვისი არ მოქმედებს თუ:

× დამტვრევით ან ცეცხლით გამოწვეული დაზიანება, არ აღენიშნება ქარხნული წუნი.

× ზიანი მიღებულია არასწორი ქმედებისგან, რომელიც არ შეესაბამებოდა ოფიციალურ ინსტრუქციაში მოცემულ ქმედებას.

× ზიანი გამოწვეულია არასწორი პროგრამული გამართვისგან, რომელიც არ შეესაბამება ინსტრუქციას.

× ზიანი გამოწვეულია არასწორი შეკეთების სერვისი ხარჯზე.

× ზიანი მიღებულია განზრახ განხორციელებული მცდარი ქმედებებით.

× ზიანი მიღებულია ფრენისას, რომლის პირობებიც ან პარამეტრები არ იყო რეკომენდირებული.

× ზიანი მიღებულია ცუდ ამინდში ფრენისას (მაგ .: ძლიერი ქარი, წვიმა, ქვიშა / მტვერი წვიმა და სხვ.).

× ზიანი მიღებულია ელექტრომაგნიტური ჩარევით (მაგ. სამთო ადგილები, რადიოს გადამცემი სადგურები, მაღალი ძაბვის ხაზები, ქვესადგურები და სხვ.).

× ზიანი მიღებულია დაშვებული წონის აწევის გადაჭარბებით.

× დაზიანება გამოწვეული იყო გაფუჭებული ნაწილების გამოყენებისას.

× დაზიანება გამოწვეული იყო არა შეთავსებადი ნაწილების გამოყენებისას.

× დაზიანება გამოწვეული იყო პროდუქრის დეფექტიან ან დაბალ ფუნქციონირებად ელემენტებზე მუშაბისას.

× პროდუქტის ეტიკეტი, სერიული ნომრები, წყალგაუმტარი ნიშნები და ა.შ. შეცვლილი ან გაყალბებულია.

× პროდუქტი არ დაბრუნდა 7 კალენდარული დღის განმავლობაში DJI- ს გარანტიის მომსახურების დადასტურებიდან.

 

ძირითადი ნაწილების გარანტიის პერიოდები შეგიძლიათ ნახოთ ბმულზე www.dji.com/service/policy#warranty_period