DJI გარანტიას იძლევა, რომ შემდეგი პირობების გათვალისწინებით შესაძლებელია დაბრუნება და საგარანტიო შეკეთების სერვისით სარგებლობა. დაგვიკავშირდით დამატებითი ინფორმაციისთვის.
თქვენ შეგიძლიათ დაბრუნების ან სერვისის მოთხოვნა:
✓ სამი კალენდარული დღის განმავლობაში თუ პროდუქტს არ აქვს ქარხნული წუნი, არ არის გააქტიურებული, არის იგივე მდგომარეობაში როგორც შეძენისას.
✓ სამი კალენდარული დღის განმავლობაში თუ პროდუქტს აღმოაჩნდა ქარხნული წუნი.
დაბრუნების ან ანაზღაურების სერვისი არ მოქმედებს თუ:
× პროდუქტის მიღებიდან სამ კალენდარულ დღეზე მეტი გავიდა.
× თუ პროდუქტი არის დაზიანებული, აკლია ორიგინალი აქსესუარები, დაზიანებულია რომელიმე აქსესუარი ან არ არის იგივე მდგომარეობაში როგორშიც გამოიგზავნა (არ არის ახალივით).
× არ არის მოწოდებული შესყიდვის, მიღების ან ინვოისის სამართლებრივი დოკუმენტი.
× პროდუქტის დაზიანება გამოწვეულია არასანქცირებული გამოყენებისას, მათ შორის, ტენიანობის ზემოქმედება, ნესტიანობა, უცხო სხეულის მოხვედრა (წყალი, ნავთობი, ქვიშა და ა.შ.) ან არასათანადო ინსტალაცია და მცდარი ოპერაცია.
× პროდუქტის ეტიკეტს, სერიული ნომრებს, წყალგაუმტარი ნიშანს და ა.შ. გაყალბების ან ცვლილების ნიშნები ეტყობა.
× ზიანი გამოიწვია უკონტროლო გარე ფაქტორებმა: ცეცხლი, წყალდიდობა, ძლიერი ქარი ან სინათლის დარტყმა.
შეკეთების გარანტია
DJI-ს სხვადასხვა ნაწილებზე განსხვავებული გარანტიის პერიოდი აქვს, მათი ნახვა მოცემულ ბმულზე შეგიძლიათ. http://www.dji.com/service.
თქვენ შეგიძლიათ მოითხოვოთ შეკეთების სერვისი:
✓ პროდუქტი არ უნდა დაექვემდებაროს არამიზნობრივ ან არასანქცირებულ გამოყენებას, საგარანტიო პერიოდში.
✓ პროდუქტის ეტიკეტი, სერიული ნომრები და ა.შ არ არის შეცვლილი ან გაყალბებული.
✓ არ მომხდარა პროდუქტის დაშლა ან გადაპროგრამირება.
✓ თქვენ გაქვთ შეძენის უტყუარი საბუთი.
შეკეთების სერვისი არ მოქმედებს თუ:
× დამტვრევით ან ცეცხლით გამოწვეული დაზიანება, არ აღენიშნება ქარხნული წუნი.
× ზიანი მიღებულია არასწორი ქმედებისგან, რომელიც არ შეესაბამებოდა ოფიციალურ ინსტრუქციაში მოცემულ ქმედებას.
× ზიანი გამოწვეულია არასწორი პროგრამული გამართვისგან, რომელიც არ შეესაბამება ინსტრუქციას.
× ზიანი გამოწვეულია არასწორი შეკეთების სერვისი ხარჯზე.
× ზიანი მიღებულია განზრახ განხორციელებული მცდარი ქმედებებით.
× ზიანი მიღებულია ფრენისას, რომლის პირობებიც ან პარამეტრები არ იყო რეკომენდირებული.
× ზიანი მიღებულია ცუდ ამინდში ფრენისას (მაგ .: ძლიერი ქარი, წვიმა, ქვიშა / მტვერი წვიმა და სხვ.).
× ზიანი მიღებულია ელექტრომაგნიტური ჩარევით (მაგ. სამთო ადგილები, რადიოს გადამცემი სადგურები, მაღალი ძაბვის ხაზები, ქვესადგურები და სხვ.).
× ზიანი მიღებულია დაშვებული წონის აწევის გადაჭარბებით.
× დაზიანება გამოწვეული იყო გაფუჭებული ნაწილების გამოყენებისას.
× დაზიანება გამოწვეული იყო არა შეთავსებადი ნაწილების გამოყენებისას.
× დაზიანება გამოწვეული იყო პროდუქრის დეფექტიან ან დაბალ ფუნქციონირებად ელემენტებზე მუშაბისას.
× პროდუქტის ეტიკეტი, სერიული ნომრები, წყალგაუმტარი ნიშნები და ა.შ. შეცვლილი ან გაყალბებულია.
× პროდუქტი არ დაბრუნდა 7 კალენდარული დღის განმავლობაში DJI- ს გარანტიის მომსახურების დადასტურებიდან.
ძირითადი ნაწილების გარანტიის პერიოდები შეგიძლიათ ნახოთ ბმულზე www.dji.com/service/policy#warranty_period